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Mannina Site Admin
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Joined: 06 Jan 2005 Posts: 978 Tue 09 Dec 2008 Location: Marseille
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User Manual in CHM format |
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Dear users,
We do a new User Manual with a software named HelpMaker, but some users can't see pictures inside (CHM Help file).
We need your feedback concerning this problem.
Could you download the CHM file :
English
or
Spanish
and tell us :
- If you see pictures inside
- Your Opérating System
Many thank's for your help _________________ Regards / Cordialement
Bruno Mannina
Technical Support / Support Technique
Last edited by Mannina on Wed 08 Jul 2009; edited 2 times in total |
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Hervé Rostaing
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Joined: 04 Feb 2005 Posts: 4 Fri 12 Dec 2008 Location: AMU Marseille
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Salut Bruno,
Pour ma configuration Vista je ne vois aucune page s'afficher. Seuls les onglets Sommaire, Index et Recherche fonctionnent.
Ensuite quand je clique sur une entrée de ces onglets j'ai la réponse "L’adresse n’est pas valide" comme réponse.
A+
Hervé |
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Mannina Site Admin
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Joined: 06 Jan 2005 Posts: 978 Sat 13 Dec 2008 Location: Marseille
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Hi Hervé,
Could you try one of these solutions :
Quote: | Dans la boîte de dialogue Téléchargement de fichier, cliquez sur Enregistrer, puis sélectionnez l'emplacement d'enregistrement du fichier .chm. Ensuite, appliquez l'une des méthodes suivantes :
Méthode 1
1. Double-cliquez sur le fichier .chm.
2. Dans la boîte de dialogue Fichier ouvert-Avertissement de sécurité,désactivez la case à cocher Toujours demander avant d'ouvrir ce fichier.
3. Cliquez sur Ouvrir.
Méthode 2
1. Cliquez avec le bouton droit sur le fichier .chm, puis cliquez sur Propriétés.
2. Cliquez sur Débloquer.
3. Double-cliquez sur le fichier .chm pour l'ouvrir. |
_________________ Regards / Cordialement
Bruno Mannina
Technical Support / Support Technique |
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Mannina Site Admin
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Joined: 06 Jan 2005 Posts: 978 Sat 13 Dec 2008 Location: Marseille
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Another solution :
1. Download this zip file : Solution CHM
2. Unzip this file in temp directory
3. Double-Click on the two REG Files.
Database Register will be update to read CHM file correctly. _________________ Regards / Cordialement
Bruno Mannina
Technical Support / Support Technique |
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Hervé Rostaing
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Joined: 04 Feb 2005 Posts: 4 Sun 21 Dec 2008 Location: AMU Marseille
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Everything is OK |
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Hi Bruno,
The second solution of your previous post fixed the problem.
Now, everything is OK with your .chm help file. I see the included images in the help pages.
Cool
Hervé |
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Mannina Site Admin
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Joined: 06 Jan 2005 Posts: 978 Sun 21 Dec 2008 Location: Marseille
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Hi Hervé !
Great news !
note : you work even Sunday ?!!  _________________ Regards / Cordialement
Bruno Mannina
Technical Support / Support Technique |
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